Strikket Bella-tunika

I dag har jeg fått gjort ferdig en Bella-tunika som jeg har holdt på med. Strikket etter oppskrift fra heftet: Babystrik på pinde 3, av Lene Holme Samsøe.

Oppskriften er veldig enkel og lettstrikket, men utrolig søt og lekker. Dette er min andre Bella-kreasjon, har tidligere strikket en Bella-kjole til Lillemor. 

Jeg har brukt lys grå Babymerino kjøpt på Nille (50gr./ca.175m.) og pinne 3 og 3,5 (strikker litt strammere enn oppskriften tilsier) 

Ser veldig mange strikker fra dette heftet, og veldig mange spør hvor man finner oppskriften, så man kan trygt si at denne kommer nok til å bli sett på flere barn framover. 

13 kommentarer

Mona Therese

11.01.2014 kl.21:27

Såååå fin!! Kjøpt meg garn idag jeg så blir strikkibg her;-)

Veldig flink

Lillemorsskattekiste

11.01.2014 kl.21:38

Mona Therese: så bra :) hva skal du strikke?

Tusen takk forresten ;)

Mona Therese

11.01.2014 kl.22:07

Trur jeg går for et teppe idag.

Skal se noen filmer idag så da blir det vanskelig med mønster :-) venter også på garn til marius genser nå :-) hehe

Lillemorsskattekiste

11.01.2014 kl.22:22

Mona Therese: Hehe, ser den ;)

Elise Finseth

11.01.2014 kl.23:21

så fin! :D

Lillemorsskattekiste

11.01.2014 kl.23:25

Elise Finseth: Tusen takk :) :)

Cathrine Antonsen

11.01.2014 kl.23:39

Så utrolig fin <3

Lillemorsskattekiste

11.01.2014 kl.23:45

Cathrine Antonsen: tusen takk :) :)

Karoline Sjo

12.01.2014 kl.00:23

Hei :) Jeg trenger litt hjelp nå i startsfasen av bloggeperioden, så jeg lurte på om du kanskje kunne ta en tur innom? Det hadde betydd mye for meg.

Takk på forhånd!
den var søt :)

Lillemorsskattekiste

12.01.2014 kl.13:49

Marlene Nilsen: tusen takk :)

12.01.2014 kl.17:22

nydelig!!

Lillemorsskattekiste

12.01.2014 kl.17:28

Anonym: tusrn takk :) :)

Michelle Myrseth

01.05.2014 kl.18:33

Så fin!

Hadde blitt veldig glad om du ville ta en tur innom min blogg :)

Skriv en ny kommentar

Lillemorsskattekiste

Lillemorsskattekiste

25, Bodø

Det hele begynte da Lillemor ble født og jeg ville vise fram de hjemmelagde skattene til Lillemor(da hovedsaklig strikkede plagg). Så ble man hektet på sying, og nå har det blitt en del plagg. Designer og syr plagg på bestilling, og selger det jeg har ferdig. Legger ut bilder på Lillemors Skattekiste på Facebook og #lillemorsskattekiste / @lillemorsskattekiste på Instagram. Om du ser noe du liker eller er noe du lurer på: lillemorsskattekiste@gmail.com