Strikket Bella-tunika

I dag har jeg ftt gjort ferdig en Bella-tunika som jeg har holdt p med. Strikket etter oppskrift fra heftet: Babystrik p pinde 3, av Lene Holme Samse.

Oppskriften er veldig enkel og lettstrikket, men utrolig st og lekker. Dette er min andre Bella-kreasjon, har tidligere strikket en Bella-kjole til Lillemor.

Jeg har brukt lys gr Babymerino kjpt p Nille (50gr./ca.175m.) og pinne 3 og 3,5 (strikker litt strammere enn oppskriften tilsier)

Ser veldig mange strikker fra dette heftet, og veldig mange spr hvor man finner oppskriften, s man kan trygt si at denne kommer nok til bli sett p flere barn framover.

13 kommentarer

Mona Therese

11.01.2014 kl.21:27

S fin!! Kjpt meg garn idag jeg s blir strikkibg her;-)

Veldig flink

Lillemorsskattekiste

11.01.2014 kl.21:38

Mona Therese: s bra :) hva skal du strikke?

Tusen takk forresten ;)

Mona Therese

11.01.2014 kl.22:07

Trur jeg gr for et teppe idag.

Skal se noen filmer idag s da blir det vanskelig med mnster :-) venter ogs p garn til marius genser n :-) hehe

Lillemorsskattekiste

11.01.2014 kl.22:22

Mona Therese: Hehe, ser den ;)

Elise Finseth

11.01.2014 kl.23:21

s fin! :D

Lillemorsskattekiste

11.01.2014 kl.23:25

Elise Finseth: Tusen takk :) :)

Cathrine Antonsen

11.01.2014 kl.23:39

S utrolig fin <3

Lillemorsskattekiste

11.01.2014 kl.23:45

Cathrine Antonsen: tusen takk :) :)

Karoline Sjo

12.01.2014 kl.00:23

Hei :) Jeg trenger litt hjelp n i startsfasen av bloggeperioden, s jeg lurte p om du kanskje kunne ta en tur innom? Det hadde betydd mye for meg.

Takk p forhnd!

Lillemorsskattekiste

12.01.2014 kl.13:49

Marlene Nilsen: tusen takk :)

12.01.2014 kl.17:22

nydelig!!

Lillemorsskattekiste

12.01.2014 kl.17:28

Anonym: tusrn takk :) :)

Michelle Myrseth

01.05.2014 kl.18:33

S fin!

Hadde blitt veldig glad om du ville ta en tur innom min blogg :)

Skriv en ny kommentar

Lillemorsskattekiste

Lillemorsskattekiste

25, Bod

Det hele begynte da Lillemor ble fdt og jeg ville vise fram de hjemmelagde skattene til Lillemor(da hovedsaklig strikkede plagg). S ble man hektet p sying, og n har det blitt en del plagg. Designer og syr plagg p bestilling, og selger det jeg har ferdig. Legger ut bilder p Lillemors Skattekiste p Facebook og #lillemorsskattekiste / @lillemorsskattekiste p Instagram. Om du ser noe du liker eller er noe du lurer p: lillemorsskattekiste@gmail.com